معرفی کامل اکسسوری مردانه



شما اگر گران قیمت ترین لباس ها را هم بپوشید، بدون انتخاب و استفاده درست از اکسسوری ها ظاهری موجه و مرتب و موقر نخواهید داشت. مردان به دلیل آنکه تنوع کمتری در انتخاب لباس نسبت به خانم ها دارند، باید توجه ویژه ای به انتخاب اکسسوری مردانه مناسب و ساعت و دستبند و گردنبند و انگشتر های مردانه و کلاه  خود داشته باشند.

معرفی اکسسوری آقایان:
کمربند

کمربند وسیله ایست که در هرمکان و زمانی و برای هر نوع پوششی لازم و ضروری است. گاهی پوشش شما به شکلی است که کمربند شما زیاد مشخص نیست، مثل زمانی که شما تیشرت خود را روی شلوار قرار داده اید، در این زمان بهتر است از کمربندی استفاده کنید که با آن راحتتر هستید.

زمان هایی که کمربند شما دیده می شود، بستگی دارد که لباس رسمی پوشیده اید یا راحت و ساده. برای لباس رسمی حتما باید کمربند شما چرمی باشد و با دیگر وسایل چرمی شما همرنگ انتخاب شود. برای لباس های راحتتر و جمع های دوستانه می توانید از کمربند های پارچه ای، جیر و یا انواع پهن تر استفاده کنید.

ساعت

ساعت از آن دست وسایلی است که با هر تیپ و سلیقه ای سازگار است و شما را فردی منظم و قابل اعتماد نشان می دهد، فقط کافی است ساعت مناسب خود را انتخاب کنید. ساعت های بندچرمی برای ملاقات های رسمی و بند فلزی برای قرارهای روزمره دوستانه مناسب است. اگر بند ساعتتان فلزی است رنگ و جنس فلز را با دیگر اکسسوری های فلزی تان هم شکل انتخاب کنید.


عینک آفتابی و عینک

افرادی که چشم شان ضعیف است مجبورند که دائما از عینک طبی استفاده کنند. این عینک همواره همراه آن ها است و معمولا نمی توان آن را به راحتی حذف کرد یا تغییر داد. پس بهتر است موقع عینک بیشتر دقت کنند و عینک حالت صورتشان را انتخاب کنند.

عینک آفتابی معمولا در محیط های باز استفاده می شوند و لازم است در وهله اول دارای استانداردهای لازم باشند. هرچه صورت لاغرتری دارید، عینک آفتابی خو را هم ظریف تر انتخاب کنید.



کراوات

کراوات در قرارها و ملاقات های رسمی پرکاربرد تر هستند. طرح روی کراوات به طور مستقیم با شخصیت فرد ارتباط دارد. بهتر است رنگ کراوات خود را رنگ پیراهن انتخاب کنید. اگر رنگ پیراهن روشن است کراوات تیره بزنید و بالعکس.



کیف پول

سعی کنید همیشه کیف پول همراه خود داشته باشید، حتی اگر پول کافی برای گذاشتن در آن را ندارید. می توانید از کیف پول برای مرتب کردن و نظم دادن به کارت های اعتباری و بانکی خود بهره ببرید. دقت کنید حتما کیف پولتان چرم و هم رنگ دیگر لوازم چرمی تان باشد. همراه داشتن کیف پول شما را متمول و منظم و بااعتبار نشان خواهد داد.

عطر

اکسسوری فقط شامل وسایل و تجهیزات شما نمی شود. رایحه شما هم شما اکسسوری شما می باشد که قطعا باید با استایلتان هم خوانی داشته باشد. در مورد انتخاب عطر مناسب و باکیفیت در پست های بعدی به تفصیل صحبت خواهیم کرد.



کیف

گاهی اوقات مجبور به حمل وسایلی هستید که بدون وجود یک کیف مناسب این کار امکان پذیر نیست. مثل زمانی که می خواهید به محل کار یا دانشگاه و یا مدرسه بروید. با توجه به جایی که می روید کیف خود را انتخاب کنید. اگر کیفتان چرمی است رنگ آن را با دیگر وسایل چرمی خود ست کنید. اگر پارچه ایست از رنگ های خنثی استفاده کنید.

دکمه سرآستین

دکمه سرآستین فقط در مجالس بسیار رسمی استفاده می شود. برای استفاده از آن حتما باید پیراهن سفید یا کرم به تن داشته باشید. رنگ دکمه با لوازم فلزی تان ست باشد. مثلا اگر ساعت با بند فلزی نقره ای دارید، دکمه سرآستین را هم نقره ای بردارید.

فندک

اگر از آن دست افرادی هستید که ناچارید فندک همراه داشته باشید، باید فندک خاص با طرحی مخصوص خودتان داشته باشید و به راحتی آن را عوض نکنید. بگذارید افراد دیگر با دیدن فندک شما، شما را به خاطر بیاورند. اشکالی ندارد اگر برای فندکی خاص زیاد هزینه کردید اصلا ناراحت نشوید، چون به این زودی ها نیاز به فندک جدید نخواهید داشت.

 جاسوئیچی

اگر ماشین دارید، بهتر است از جاسوییچی فابریکی روی ماشینتان هست استفاده کنید. اگر هم علاقه دارید جاسوییچی دیگری تهیه کنید از انواع فلزی آن استفاده کنید زیرا در کنار کلیدهای فلزی زیباتر می شوند.

شال گردن

شال گردن هم رنگ لباس تان استفاده کنید. اگر گردن باریک و بلند دارید نیاز است تا از شال گردن ضخیم تر استفاده کنید. شال گردن فقط مخصوص استفاده در زمستان نیست. می توانید از انواع نخی و طرح دار آن در بهار و تابستان هم استفاده کنید.می زنید، کیف رودوشی چرمی را انتخاب کنید، اگر هم تیپ تان اسپورت است، مدل های دیگر کیف نیز مناسب تان خواهد بود. با این تیپ، دیگر جیب تان پر نیست و می توانید با خیال راحت تری این طرف و آن طرف بروید.


مجله مد و پوشاک آقایان استفاده ,فلزی ,عینک ,اکسسوری ,چرمی ,لباس ,استفاده کنید ,انتخاب کنید ,عینک آفتابی ,داشته باشید، ,وسایل چرمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دبستان غیر دولتی پیشرو هر چی ما میریم سئوبلک چطور مغز واعصاب سالمي داشته باشيم عاشقانه Ericair2sbj3k Situs تعمیرخودرودرمحل دانلود آهنگ شمالی مهندس زمانی 09102191330